Skolavslutning!

Äntligen har vi jullov, detta innebär att man ska koppla av från skolan och njuta av varenda sekund, sova så länge man kan, ha kul så mycket man kan, äta så mycket man kan och sist men inte minst... lyssna på musik så mycket man kan! Vi började tidigt och slutade tidigt, 08:30 till 10:00! Jag kan fan inte hitta min keps, får snart damp, my precious, my everything!

Kay Slay does it again!
Jaappp ni hörde rätt, kay slay har plockat ett par ultimata snabba rappare och slänger in dem i en och samma låt!
Ni kan tänka er hur det kommer att låta, gudomligt, epic, awesome, mästerverk!
Snabbare än detta går det inte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg in bilder på dig istället! :D

2010-12-22 @ 11:50:29
Postat av: Anonym

katt

2010-12-23 @ 01:32:18
Postat av: Christoffer El idrissi

OMG DU BLOGGAR SÅ BRA! Jag läser din blogg varenda dag du får updatera mer varje dag!!!

Jag skulle vilja att du ska lägga in mer porr bilder på din blogg och lägga bilder på dig.

Jag är en stolt fan!

2011-01-20 @ 09:07:58
Postat av: Alpcan Yilmaz

skoja ba det va jag som posta det ovan men helt seriöst lägg upp mer bilder på dig själv din en stolt fan Alpcan (landala turken)

2011-01-20 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0