Tillbaka på banan!

Jajjemän, det är jag daniG tillbaka i bloggvärlden!
Det känns fett skumt att börja blogga nu igen, det kommer inte bli så många inlägg om dagen men med tiden så kommer jag att uppdatera bloggen otroligt oftare med tiden som går. 


Jag startar bloggen med en simpel fråga, som jag vill att ni läsare ska besvara...
Den handlar om 2 fett begåvade rappare, dem kan sin grej utan tvekan!

Wiz Khalifa .V.S. Tyga
Checka deras musik på youtube, men nu kommer jag att
länka en video där en diss låt till tyga från wiz och tvärtom.
Vem är bättre? You tell me!


(kommentera era svar om vem ni tycker är bättre och varför)

Kommentarer
Postat av: alex bro

wiz e heeeelt klart bättre broshan ! tyga de låter som om han lessppaaar. men därimot lil wayne king weezy knäcker dom båda mannen.

2010-12-20 @ 19:52:44
Postat av: Betiel

båda är lika dåliga hähähähähäh:$

2010-12-20 @ 21:01:32
URL: http://betielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0